پیام جناب آقای کاظمی مدیر پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی 

فرار رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، بخصوص زحمتکشان عرصه ورزش کشور تبریک می گوییم نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.
۲۷ اردیبهشت ماه در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از  زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.
بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.

“روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی”

 



نایب قهرمانی نجمه خدمتی ملیپوش بیرجندی و قهرمانی الهه احمدی در تفنگ بادی مسابقه های هانوفر آلمان در بخش انفرادی :

در ادامه مسابقه‌های تیراندازی هانوفر رقابت فینال تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان برگزار شد و تیم ایران که با حضور سه تیرانداز به مصاف رقبا رفت توانست مدال طلا و نقره این ماده را از آن خود کند.

در این بخش الهه احمدی تیرانداز المپیکی توانست به مدال طلا دست یابد و مدالی  دیگر به افتخاراتش اضافه کند.

 همچنین  نجمه خدمتی دیگر تیرانداز المپیکی به نایب قهرمانی دست یافت.  مه لقا جام بزرگ نیز که راهی فینال شد به عنوان چهارمی رسید.



ادامه خبر...

مدال طلای تیمی تیراندازان ایران در تورنمنت هانوفر آلمان با حضور نجمه خدمتی ملیپوش بیرجندی:

مرحله مقدماتی تورنمنت هانوفر لحظاتی قبل به پایان رسید و تیم تفنگ ایران که با سه نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم ایران با ۳ تیرانداز المپیکی خود الهه احمدی، نجمه خدمتی و مه‌لقا جام بزرگ به مدال طلای تیمی رسید و این اتفاق در حالی رخ داد که هر سه نماینده ایران راهی فینال این رقابت ها شدند. مسابقه فینال از ساعاتی دیگر برگزار می شود.



ادامه خبر...

بازدید سرزده مدیر و روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی عصر امروز دوشنبه 20اردیبهشت95 از تمرینات تیم های نونهالان ونوجوانان باشگاه پیشگامان بیرجند



ادامه خبر...

قضاوت ابوالفضل داوطلب داور شایسته استان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دیدار بین مقاومت گلساپوش یزد- یاران مبارکه را جمعه 24اردیبهشت در یزد انجام خواهد داد ...



ادامه خبر...

محمدرضایی دوچرخه سوارملیپوش استانمان امروز در رقابتهای بخش تایم تریل در رده سنی امید که در یزد برگزارشد در جایگاه هشتم قرار گرفت
 و همچنین فردا در بخش استقامت200کیلومتر جاده شرکت میکند ...



ادامه خبر...

انصراف تیم بسکتبال گرگان از ادامه رقابت فینال در کوارتر سوم امروز عصر با نتیجه 34_34تساوی بدلیل عدم حضور در ادامه مسابقه تیم 04بیرجند با اقتدار قهرمان رقابتهای نزاجا شرق کشور شد ...




ادامه خبر...

نجمه خدمتی ملی پوش شایسته استانمان که دقایقی پیش عصر امروز در فینال رقابت های سلاح های بادی در تفنگ ده متر بانوان حضور داشت موفق شد با حذف رقبای خود در یک فینال حساس با سایر رقبای ملی پوش خود به مقام انفرادی و اول این مسابقات دست یابد

در این فینال که هشت نفر برتر کشور حضور داشتند نرجس امام قلی نژاد تیرانداز ملی پوش بزرگسالان کشورمان در جایگاه دوم و مریم شفیعی پور ملی پوش دیگر کشورمان هر دو از تهران در جایگاه سوم این رقابتها قرار گرفتند .

تبریک به جامعه ورزش استان و خانواده تیراندازی استانمان و آرزوی موفقیت حضور درخشان تیرانداز استانمان در رقابت المپیک ریو برزیل 2016.

سپاس از همراهی شما

با ما همراه باشید ...




ادامه خبر...

 اعزام محمد رضایی تنها نماینده دوچرخه سوار جاده استان در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید که در استان یزد برگزار خواهدشد فردا جمعه 17 اردیبهشت اعزام خواهد شد ... ادامه بروید ...



ادامه خبر...

اعزام تیراندازان رشته تفنگ بادی 10متر خراسان جنوبی به مسابقات کشوری :

تیراندازان تفنگ استانمان جهت حضور در مرحله اول مسابقات تفنگ بادی که پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن مجهز به سیبل های الکترونیکی هشتاد خط فدراسیون تیراندازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار میگردد که نفرات اعزامی عصر امروز سه شنبه بیرجند را به مقصد تهران ترک میکنند .

اسامی نفرات اعزامی به شرح ذیل میباشد :
بانوان: نجمه خدمتی , راضیه حاجی پور و ریحانه خدمتی

آقایان : ابوالفضل هنرمند تنها نماینده شرکت کننده در این مرحله هستند

که نفرات دیگر تیم استان آقایان:

 احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی و علیرضا اکبری جهت حضور قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه قهرمانی کشور زیر نظر مربی خود آقای مرتضی فضائلی آماده مسابقات پیش رو جهت کسب سهمیه قهرمانی کشور می شوند.

با آرزوی موفقیت نمایندگان شایسته استانمان




ادامه خبر...
معاون وزیر ورزش و جوانان
دکتر احمدی با حضور بر مزار مدیرکل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی یاد وخاطره اش را گرامی داشت

 دکتر سیدعبدالحمید احمدی،مشاور عالی و معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارن ورزش و جوانان  و هیئت همراه، پس از غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای بیرجند، بر سر مزار حسن رضا عمیدیان،مدیرکل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی حضور یافت و با عطرافشانی و غبار روبی و نثاز فاتحه یاد و خاطره آن زنده یاد را گرامی داشت.



ادامه خبر...
در بازدیدمعاون وزیر ورزش و جوانان از بزرگ ترین پروژه ورزشی خراسان جنوبی دکتر احمدی: استادیوم 15 هزار نفری بیرجند تقریبا آماده افتتاح است معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:تلاش می کنیم در اولین فرصت ممکن جلسه هماهنگی را در تهران با حضور مقامات استانی،شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم تا هر چه زودتر مشکلات استادیوم حل و فصل شود....  


ادامه خبر...
تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395برچسب:, | 15:48 | نویسنده : sport-kj

شاهین فردوس قهرمان رقابتهای جوانان فصل 95-94 فوتسال استان

 

شاهین فردوس قهرمان رقابتهای جوانان استان در فصل 95-94

نتایج روز پایانی مسابقات: شاهین فردوس 2-نماینده قاین1  و بیرجند 0-طبس4



ادامه خبر...
ورزشکاران بوکس شهرستان بیرجند خواستار حمایت بیشتر مسئولان ورزش شدند

انتظار ورزشکاران بوکس در شهرستان بیرجند به عنوان یکی از شهرستانهای دارای بالاترین پیشینه ورزشی در رشته بوکس ورای دیگر رشته هاست.این سخن ورزشکاران بوکس در حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند بود.اصغری که سرکشی از اماکن ورزشی را در دستور کار خود دارد دیشب به دیدار ورزشکاران رشته زیبا و مهیج بوکس رفت و به درد دل این عزیزان گوش داد.ورزشکاران در قسمتی دیگر از سخنان خود ضمن تشکر از حمایت های اداره ورزش و جوانان بیرجند خواستار نگاهی ویژه به این رشته شدند و از رییس اداره ورزش خواستند تا با هماهنگی دیگر مسئولان ورزش از آنان حمایت بیشتری نماید.



ادامه خبر...
با آمادگی کامل و جهت کسب سهمیه المپیک ریو
ملی پوش سه گانه کار استان عازم هیروشیما شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، ، تیم ملی سه گانه کشورمان  جهت شرکت در مسابقات قهرمانی سه گانه آسیا در شهر هیروشیما عازم کشور ژاپن شد.
این گزارش حاکی است که مسابقات قهرمانی سه گانه آسیا و انتخابی المپیک ریو از روز 8 اردیبهشت در شهر هیروشیما برگزار می شود و تیم ملی سه گانه کشورمان نیز با 6 ورزشکار در سه رده سنی جوانان ، امید و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرده است



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی