اعزام تیراندازان تیم کانون بسیج بیرجند به مربیگری سیدرضا حسینی به مرحله دوم مسابقات تیراندازی زمستانه کشوری جهت کسب سهمیه قهرمانی کشور و اردوهای انتخابی تیم ملی به مصاف رقیبان کشوری خود میروند که اسامی نفرات اعزامی به شرح ذیل میباشد :

در بخش تفنگ بانوان :
خانم ها سیده فاطمه حسینی,رشیده واحدی,مرضیه مومن و راضیه حاجی پور

در بخش تپانچه بانوان شیرین حسین آبادی

و در بخش تفنگ آقایان  احسان سلمانی در این رقابتها حضور خواهند داشت .

این رقابتها در دوبخش مردان و زنان در روزهای پنجشنبه وجمعه28و29بهمن ماه در محل سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود .



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 17 بهمن 1395برچسب:, | 18:12 | نویسنده : sport-kj

نتایج هفته ششم لیگ 

فوتسال استان 

 

حسینی-رقابت های لیگ فوتسال استان با برگزاری 3 دیدار در هفته ششم پی گیری شد.

 

مسئول امور اداری هیئت فوتبال استان گفت: در هفته ششم رقابت های لیگ فوتسال استان که با حضور 7 تیم در حال برگزاری است، تیم شهید صحتی قاین با نتیجه 4 بر یک در خانه مغلوب خانه کارگر طبس شد، مرزبانی محمد رسول ا....(ص) بیرجند در طبس با نتیجه 4 بر 2 طلای کویر طبس را شکست داد و در فردوس دیدار 2 تیم مجموعه آموزشی مفید فردوس و دانشگاه علمی کاربردی بشرویه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.


ادامه خبر...
تاريخ : سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, | 13:55 | نویسنده : sport-kj

تیم هندبال دبستان شاهد«علی رضا رحیمی» عنوان قهرمانی مسابقات هندبال مدارس  ابتدایی (دوره دوم) شهرستان بیرجند را کسب کرد.
مسئول انجمن هندبال آموزشگاه های شهرستان بیرجند گفت:  دبستان های حسین زاده و هدایت، عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند و جام اخلاق هم به دبستان ایمان رسید.
به گفته«قلی زاده» این مسابقات با حضور 20 تیم از روز 25 دی ماه آغاز شد و پس از انجام 32 بازی سوم بهمن  به پایان رسید.

 



تاريخ : دو شنبه 4 بهمن 1395برچسب:گلف, | 13:55 | نویسنده : sport-kj
 
رنجبر_ یک توپ، یک چوب و یک حفره نبود اعتبار که هر روز عمیق تر می شود، این است حکایت این روزهای گلف استان. ورزشی که از نبود اعتبار که این روزها دامنگیر بسیاری از رشته های ورزشی شده، بی نصیب نمانده است.
طوری که یکی از ورزشکاران رشته گلف که 7 سال از  فعالیتش در این رشته می گذرد، می گوید: بیشتر زمین های گلف کشور به جز مجموعه انقلاب تهران و ورزشگاه آزادی خاکی است و این مشکل مختص زمین های گلف استان نیست.
«مشمولی» از زمینی که سال ها پیش به هیئت گلف استان اختصاص یافته صحبت می کند که به 8 تا 9 قسمت بین نقطه شروع و پایان تقسیم شده در حالی که این تقسیم بندی درست نیست و باید 9 زمین مجزا در نظر گرفته شود نه آنکه یک زمین را تقسیم کنند.
او که مسئول آموزش و دبیر هیئت گلف استان هم است به پیگیری ها در سال گذشته برای اختصاص زمین چمن در ورزشگاه آزادی اشاره می کند که به دلیل اجاره دادن به بخش خصوصی باز هم نتوانست پاسخگوی نیاز ورزشکاران این رشته باشد.
او در عین حال تاکید می کند: با این وجود پی گیری می شود تا در سال جاری این زمین برای تمرین و برگزاری مسابقات به هیئت اختصاص یابد تا یک روز تمرین به دو روز افزایش یابد ...


ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی